بهترین هتل های مشهد
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

هتل مشهد مشهد

هتل مشهد هتل 4 ستاره در خيابان امام رضا در حاشيه ي ميدان بيت المقدس با فاصله اي حدود 150 متر تا حرم مطهر قرار گرفته است. فاصله ي زماني هتل تا حرم مطهر با پاي پياده كمتر از 3 دقيقه است. دارای امکانات رفاهی مدرن و فضایی دلنشین آسایش را برای میهمانان گرامی تور مشهد، سوئیت های مجلل جهت اقامتی خوش با چشم اندازی زیبا از حرم مطهر امام رضا(ع) در اختیار میهمانان گرامی می باشد دیگر امکانات از جمله:صندوق امانات دیجیتالی، فضایی مجلل با در اختیار داشتن 2 اتاق اضافه مجهز به امکانات رفاهی کامل، تلویزیون 32 اینچ LED به همراه پخش 24 ساعته قیلم و سیستم آنتن مرکزی،اتاق مجهز به امکانات رفاهی برای در اختیار قرار دادن فضای بیشتر در اختیار مهمانان،سیستم سرمایش و گرمایش مرکزی، روم سرویس 24 ساعته، امکان برقراری ارتباط تلفنی داخلی و خارجی،فضای مناسب جهت قرار دادن لباس ها و لوازم مهمانان،میز به همراه 4 عدد صندلی جهت راحتی میهمانان، سیستم پخش موسیقی و.... آماده پذیرایی از شما میهمانان گرامی تور مشهد می باشد.

هتل مشهد مشهد

 هتل آبان مشهد

تور مشهد هتل آبان

هتل آبان مشهد از هتل های 4 ستاره این شهر مقدس است که در یک منطقه آرام و بدون ترافیک با آب و هوایی بسیار پاکیزه قرار گرفته است. این هتل متشکل از 60 اتاق تمیز با تمام امکانات رفاهی لازم از جمله حمام , تلویزیون , یخچال , سشوار و... می باشد.

تور مشهد هتل آبان

هتل آبان با ماشین تا حرم 30 دقیقه فاصله دارد اما به قطار شهری بسیار نزدیک است و مسافران عزیز تور مشهد که در این هتل اقامت دارند می توانند به راحتی با استفاده از این قطار شهری به حرم , مراکز خرید , مراکز دیدنی و... بروند. از امکانات هتل می توان به استخر , سونا , جکوزی , سالن ماساژ , سالن بدنسازی , کافی شاپ , فضای باز و سرسبز , رستوران با سرو انواع غذاهای لذیذ فرنگی و ایرانی و... اشاره کرد. این هتل برای اقامت مسافران تور مشهد می تواند هتل مناسبی باشد تا اوقات ذفراغت خوبی را سپری کنند.

مطالب مرتبط:

هتل آبان مشهد

 

هتل مشهد مشهد

تور مشهد نوروز 95

تور مشهد زمستان 94





:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : سه شنبه 1 دی 1394
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی